Starting in 1996,
Alexa Internet
has been donating their crawl data to the Internet Archive. Flowing in every day, these data are added to the
Wayback Machine
after an embargo period.
Starting in 1996,
Alexa Internet
has been donating their crawl data to the Internet Archive. Flowing in every day, these data are added to the
Wayback Machine
after an embargo period.
Додатково дивись:
"
кошти господарських товариств, підприємств та об'єднань підприємств
".
Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань державних закупівель" від 08.07.2011 N 3681-VI, який набрав чинності 03.10.2011, внесені зміни до Закону та виключені "кошти підприємств та їх об'єднань" із поняття "державні кошти". Треба відзначити, що Господарський кодекс України та
ДК 002:2004
розрізняє такі організаційно-правові форми як підприємства (державні, казенні та комунальні) та господарські товариства, до яких входять державні акціонерні компанії. Тобто кошти господарських товариств державної та корпоративної форм власності від самого початку дії Закону України № 2289-VI не включалися до визначення державних коштів. Підхід до здійснення закупівель замовниками, що базується на розподілі коштів на державні та власні кошти підприємств, запроваджений частиною 2 статті 2
Закону України від 24 травня 2012 року № 4851-VI «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності»
, фактично частиною 3 статті 2 цього Закону встановлює закупівельні пороги щодо використання процедур закупівель суб'єктами природних монополій не рівні 5 млн. грн. для товарів та послуг та 10 млн. грн. для робіт (закупівлі за власні кошти). До того ж, стаття 4 Закону України від 24 травня 2012 року № 4851-VI робить величезну кількість винятків, що дозволяють проводити закупівлі без процедур.
-
електронний реверсивний аукціон
- розділ VIII-1
Закону України від 1 червня 2010 року N 2289-VI Про здійснення державних закупівель.
Відповідно до частини 3 статті 39-1 Закону України, "процедура електронного реверсивного аукціону підлягає обов'язковому застосуванню замовником, що здійснює закупівлі за
державні кошти
, щодо товарів, робіт та послуг, включених до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України за поданням
Уповноваженого органу
, якщо очікувана вартість предмета закупівлі такого товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (у будівництві - 300 тисяч гривень), а робіт - 1 мільйон гривень. Щодо товарів, робіт та послуг, закупівля яких не вимагає застосування процедури електронного реверсивного аукціону відповідно до цієї частини,
замовник
може самостійно приймати рішення про закупівлю із застосуванням процедури електронного реверсивного аукціону, якщо інше не визначено цим Законом".
Рамкова угода (квазіпроцедура) - правочин, який укладається одним чи кількома
замовниками (генеральним замовником)
у письмовій формі в порядку, встановленому цим Законом, з одним чи кількома учасниками процедури закупівлі з метою визначення основних умов закупівлі окремих товарів і послуг для укладення відповідних
договорів про закупівлю
протягом строку дії рамкової угоди рамкова угода - правочин, який укладається одним чи кількома
замовниками (генеральним замовником)
у письмовій формі в порядку, встановленому цим Законом, з одним чи кількома учасниками
процедури закупівлі
з метою визначення основних умов закупівлі окремих товарів і послуг для укладення відповідних
договорів про закупівлю
протягом строку дії рамкової угоди" (пункт 26-1 частини першої статті 1 Закону України № 2289-VI).
Безоплатний веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель:
https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice
/ (функціонування забезпечується Уповноваженим органом, відповідно до пункту 12 частини першої статті 8 Закону України № 2289).
АНАЛІЗ СТАНУ ВИКОНАННЯ ПЛАНІВ-ГРАФІКІВ ПЕРШОГО ЕТАПУ РОЗДІЛІВ ПРОГРАМИ ЕКОНОМІЧНИХ РЕФОРМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ НА 2010-2014 РОКИ “ЗАМОЖНЕ СУСПІЛЬСТВО, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНА ЕКОНОМІКА, ЕФЕКТИВНА ДЕРЖАВА” (ПРОТЯГОМ 2010 РОКУ)
Плани-графіки містять економічних реформ містять опис необхідних дій, потрібних для виконання заходів, передбачених Програмою економічних реформ Президента України на 2010-2014 рр. Плани-графіки містять перелік відповідальних за виконання заходів та перелік відомств, з якими необхідно провести узгодження. Для кожної з дій встановлюються строки виконання (початок та завершення виконання). Для кожного з заходів встановлюється кінцевий продукт.
Проблеми, з якими стикається аналіз:
1) Кінцеві продукти для більшості з пропонованих дій насправді є проміжними продуктами, доступними лише для певного кола осіб з числа відомств, серед яких проводяться узгодження.
2) Кінець першого етапу Програми економічних реформ передбачає до кінця 2010 року наявність лише проміжних продуктів. Тобто, до кінця 2010 року планами-графіками реформ не було передбачено прийняття закону чи підзаконного нормативно-правового акта, що оприлюднюється.
3) Плани-графіки не містять усіх заходів Програми першого етапу. На час оприлюднення планів-графіків на веб-сторінці Адміністрації Президента України деякі з запланованих заходів були повністю виконані, і це може бути поясненням того, чому ці заходи з Програми економічних реформ не попали у плани-графіки (наприклад, прийняття
закону про державні закупівлі
). В інших випадках деякі заходи, які, відповідно до Програми економічних реформ, повинні були відбутися 2010 року, планами-графіками перенесені на більш пізній період (наприклад, прийняття Закону про фонд майбутніх поколінь).
4) Плани-графіки були оприлюднені ще до адміністративної реформи, введеної Указом Президента України від 9.12.2010 р. № 1085/2010, через те містять посилання на вже недійсну структуру органів центральної влади. У своїх посиланнях експерти використовують нову структуру органів влади.
Громадські експерти констатують, що через відсутність Стратегії розвитку системи державних закупівель в Україні розкрадається від 40 до 60 мільярдів гривень державних коштів.
5 жовтня 2011 року відбулася експертна дискусія на тему «Публічне обговорення підходів до розробки стратегії системи державних закупівель в Україні» за участю представників громадських та міжнародних організацій, профільних органів державної влади, бізнесу.
Видання ґрунтується на результатах дослідження програми Sigma та вміщує порівняльний аналіз системи оцінки державних закупівель та засобів правового за- хисту у країнах — членах ЄС.
Розраховане на державних службовців, управлінців, а також студентів ВНЗ управ лінського спрямування і спрямоване на подальше зміцнення спроможності дер жав них службовців до формування, моніторингу та оцінювання державної по- літики, га рантування ефективного використання державних коштів, а також забез- печення адап тації процедур в державному секторі України до стандартів Європей- ського Союзу.
Community-driven development (CDD) broadly gives control of decisions and resources to community groups. Four distinct Community Based Procurement models are operating in CDD implementation in India presently (i) Family Based Private Asset Generating Procurement undertaken by Self Help Groups (SHGs) and Common Interest Groups; (ii) Village Organization Based Force Account Type Procurement for e.g. Water Users Associations, Poverty Reduction Committees, etc.; (iii) Non- Governmental Organization (NGO) Based Procurement Service Agency (PSA) Type Procurement for CDD Implementation; and (iv) Third Party Contracted Procurement which is monitored for progress and quality deliverables by the community.
As in many countries, the defense sector is one of the most corruption-prone areas in Korea. There were
many problems in Korean defense procurement systems, such as lack of transparency in decisionmaking,
severe restrictions on disclosure of information, and deficiency of monitoring.
One of the most specific characteristics of the Korean anti-corruption movement is civil society initiative.
Most major anti-corruption achievements in Korea, including the enactment of the anti-corruption law,
the establishment of the national anti-corruption body and the DAPA, were through civil society
initiatives. This initiative is based mainly on the historical background of long-term democratization
movement. However, the relationship between the government and civil society is still not stable.
Constraints are found on both sides. Willingness of acceptance of civil society as the parallel partner is
still weak for the government side, and cooperation with the government is more needed on the side of
civil society. A non-confrontational approach and coalition building among stakeholders is still
insufficient and weak.
Yayasan Pusat Telaah dan Informasi Regional or PATTIRO (in English, “Centre for Regional
Information and Studies) is a nongovernment organization founded in 1999. PATTIRO’s founders
were inspired by the social and political changes brought about by the 1998 movement for reform
and the policy in local autonomy of 1999. Its first activity was a “Pilot Project to Strengthen Village
and Sub-District Institutions.” This project ran for three years and focused on promoting local
autonomy.
Today,