Starting in 1996,
Alexa Internet
has been donating their crawl data to the Internet Archive. Flowing in every day, these data are added to the
Wayback Machine
after an embargo period.
Starting in 1996,
Alexa Internet
has been donating their crawl data to the Internet Archive. Flowing in every day, these data are added to the
Wayback Machine
after an embargo period.
У підрозділі
«Конкурс журналістських розслідувань»
розділу «Досьє» ви зможете прочитати про тих, кого цілком обґрунтовано можна запідозрити в
корупції
та про тих, кого
суди
визнали корупціонерами. Вся інформація, що надається, базується на офіційних рішеннях органів влади або на обґрунтованих розслідуваннях українських мас медіа. Цей ресурс створений для вас, шановні відвідувачі. Ми запрошуємо вас надавати власну інформацію про неефективне використання
державних коштів
. Разом з тим, закликаємо вас ретельно обґрунтовувати ваші висновки та оцінки.
30.08.2012
|
Досьє
| Автор: Любич Андрій Васильович
Закон України від 01 червня 2010 року № 2289-VI "Про здійснення державних закупівель" надає такі визначення:
"11) змова - домовленість між двома чи кількома учасниками
процедури закупівлі
, спрямована на встановлення ціни
пропозиції конкурсних торгів
або
цінової пропозиції
на штучних або неконкурентних рівнях з відома або без відома
замовника
;" (пункт 11 частини першої статті 1 від 1 червня 2010 року N 2289-VI "Про здійснення державних закупівель"). Попередня змова групи осіб скрізь присутня у Кримінальному кодексі України.
2)
неоприлюднення інформації про закупівлю
, всупереч вимогам статті 10 Закону України від 01 червня 2010 року № 2289-VI "Про здійснення державних закупівель" (Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року N 8073-X).
Кримінальний кодекс України від 5 квітня 2001 року № 2341-III містить статтю 210 Кримінального кодексу України від 5 квітня 2001 року № 2341-III. Нецільове використання
бюджетних коштів
, здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених
бюджетних призначень
або з їх перевищення:
" 1. Нецільове використання
бюджетних коштів
службовою особою, а так само здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених
бюджетних призначень
або з їх перевищенням всупереч Бюджетному кодексу України ( 2456-17 ) чи закону про Державний бюджет України на відповідний рік, якщо предметом таких дій були
бюджетні кошти
у великих розмірах, -
караються штрафом від ста до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
2. Ті самі діяння, предметом яких були
бюджетні кошти
в особливо великих розмірах або вчинені повторно, або за попередньою змовою групою осіб, -
караються обмеженням волі на строк від двох до п'яти років або позбавленням волі на строк від двох до шести років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
П р и м і т к а. 1. До
бюджетних коштів
належать кошти, що включаються до державного бюджету і місцевих бюджетів незалежно від джерела їх формування.
2. Великим розміром
бюджетних коштів
відповідно до статей 210, 211 цього Кодексу вважається сума, що в тисячу і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
3. Особливо великим розміром
бюджетних коштів
відповідно до статей 210, 211 цього Кодексу вважається сума, що в три тисячі і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян. { Стаття 210 із змінами, внесеними згідно із Законами N 270-VI ( 270-17 ) від 15.04.2008, N 2457-VI ( 2457-17 ) від 08.07.2010 }
Відповідно до статті 62 Конституції України від 28 червня 1996-го року, "особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду". Забезпечення доведеності вини є основними засадами судочинства, відповідно до п. 3 ст. 129 Конституції України.
Презумпція невинуватості також викладена у ст. 22 КПК, відповідно до якої суб'єкти, які ведуть процес, зобов'язані всебічно, повно і об'єктивно дослідити справу, "виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують обвинуваченого, а також обставини, що обтяжують та пом'якшують його відповідальність".
Набуття чинності новим Кримінальним процесуальним кодексом від 13.04.2012 № 4651-VI відбудеться 19.11.2012-го року, а допоки діє Кримінально-процесуальний кодекс України вiд 28.12.1960 р. № 1001-05.
ЗВІТНІСТЬ
ОДЕРЖУВАЧІВ
БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, ТОМУ ЧИСЛІ КОШТІВ
БЮДЖЕТНИХ ПРОГРАМ
, В МЕЖАХ ЯКИХ ВИКОНУЮТЬСЯ ДЕРЖАВНІ ЦІЛЬОВІ ПРОГРАМИ
ДЛЯ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ – ПІДПРИЄМСТВ, КОРПОРАТИЗОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА НЕПРИБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Додатки до Порядку складання фінансової та бюджетної звітності
розпорядниками
та
одержувачами
бюджетних коштів, затвердженого Наказом ДКУ та МФУ від 05.01.2011 р. № 2:
Звітність для
одержувачів
бюджетних коштів (відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Закону України “Про бюджетний кодекс України” від 8 липня 2010 року N 2456-VI, “одержувач бюджетних коштів -
суб'єкт господарювання
, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена
розпорядником бюджетних коштів
на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету;…”):
Інформація щодо постачальників, які регулюються, законом України № 2289-VI, є на безоплатному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:
https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice/
(функціонування забезпечується Уповноваженим органом, відповідно до пункту 12 частини першої статті 8 Закону України № 2289).
Відносно потенційних постачальників Закон України № 2289 вживає термін претендент, або учасник.
2) генеральний замовник - орган державної влади, державна, комунальна
установа чи організація
, визначені відповідно Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями або виконавчими органами місцевих рад відповідальними за організацію і проведення
процедур закупівель
в інтересах замовників за
рамковими угодами
відповідно до цього Закону; (Пункт 2 частини першої статті 1 Закону України від
1 червня 2010 року
N
2289-
VI "Про здійснення державних закупівель
").
10) замовники -
розпорядники державних коштів
, які здійснюють закупівлю в порядку, визначеному цим Законом;
(пункт 10 частини першої статті 1 Закону України від
1 червня 2010 року
N
2289-
VI "Про здійснення державних закупівель
")
.
Інформація щодо замовників, які регулюються, законом України № 2289-VI, є на безоплатному веб-порталі
Уповноваженого органу
з питань закупівель:
https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice
/ (функціонування забезпечується Уповноваженим органом, відповідно до пункту 12 частини першої статті 8 Закону України № 2289).
Директор - Максимов Євген Іванович (0552) 22-54-43
Зам директора – Полоз Лариса Миколаївна (0552) 22-56-41
Головний бухгалтер – Гусакова Любов Володимирівна (0552) 22-39-58
Рекламно-інформаційний відділ – (0552) 22-60-96, 26-34-48 (співпраця з школами, можна звертатися з питань замовлення фільмів)
ТОВ «Інтер’єр-Аеропорт» має двох засновників – лондонську компанію «Солтберн пропертіз лімітед” та українську дочку лондонської компанії «Дейнфорд інвестментс лімітед».
Південно-Західна залізниця є однією з провідних транспортних артерій держави. Біля 20% основних виробничих фондів ‛Укрзалізниці‛ знаходиться у віданні залізниці.
«Бориспіль» — ключовий повітряний вузол країни, що обслуговує 62% пасажирських перевезень за участі 43 іноземних та 8 українських авіакомпаній, регулярні рейси яких проходять по 93 маршрутах: 82 міжнародних та 11 місцевих.